Tuesday, February 20, 2007

موكت ؟


اين موكت است يا آب؟

3 comments:

Bingala said...

Mukete abi ya shayadam abe muketi! be har haal mohem ine ke maheehash rahatan ;-)

Anonymous said...

سلام،
از اينکه رسيدگی به درخواست شما برای اضافه شدن لينک وبلاگتان به «ليست وبلاگ‌های به روز شده» با تاخير زيادی انجام شده واقعاً عذر می‌خواهم و شرمنده اين بدقولی هستم. باور کنيد در اين سه ماه چنان گرفتاری‌های زندگی (کار و درس) زياد بود که فرصتی برای انجام تعهدات نمی‌ماند. می‌دانم بدقولی کار بسيار زشتی است و به همين خاطر از شما دوست بزرگوار پوزش می‌طلبم و اميدوارم وضعيت مرا درک کنيد.
بخاطر اينکه بعد اين مدت طولانی هنوز به تعهد خود در قبال لينک به ليست پايبند بوديد، بسيار بسيار ممنونم. مطمئن باشيد اين حسن رفتار شما فقط و فقط به نفع دوستان بلاگر ديگر که لينکشان در اين ليست وجود دارد، خواهد بود و من فقط مسؤوليت رسيدگی به درخواست‌ها و پرداخت هزينه‌های سايت را دارم تا از اين طريق به معرفی هر چه بيشتر وبلاگ‌ها کمک کوچکی کرده باشم. در ضمن از طرف بيش از دو هزار وبلاگی که لينکشان در ليست وجود دارد، دوباره از شما تشکر می‌کنم. در اين مدت سه ماه بيش از هزار وبلاگ درخواست رسيدگی کرده‌اند که رسيدگی به هر کدام بيش از پنج دقيقه زمان می‌خواهد. به همين خاطر يک هفته مرخصی گرفته‌ام و تمام مدت در حال انجام وظيفه‌ی به تاخير افتاده‌ام هستم.
اميدوارم وضعيت مرا درک کرده باشيد و بد قولی‌ام را ببخشيد.
شاد و سر بلند باشيد

Anonymous said...

سلام،
از اينکه «ليست وبلاگ‌های به روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتان به ديگر دوستان انتخاب کرديد متشکريم، لينک شما به ليست ما اضافه شد و اميدواريم پس از اين دوستان جديدی از اين طريق با وبلاگ شما آشنا شوند.
در ضمن مدتی است که لينک‌های آپديت شده‌ی ليست در مجموعه سايت‌های دو در دو (www.doxdo.com) هم به نمايش درمی‌آيد. در آينده نزديک هم اين ليست به صفحات بلاگ نيوز اضافه خواهد شد تا بازديدکنندگان بيشتری از خدمات رايگان آن استفاده کنند.
لازم به ياداوری است لينکی که در وبلاگ شما داده شده اشتباه است، آدرس صحيح «ليست وبلاگ‌های به‌روز شده» http://update.1irani.com است. لطفاً آنرا تصحيح نمائيد.
با تشکر